مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-21سياسي

شرایط و زمان شرکت دانش آموزان در جشنواره «شعر مهدوی»


اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، شرایط شرکت دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه و زمان برگزاری اولین جشنواره «شعر مهدوی» را اعلام کرد.

- اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، شرایط شرکت دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه و زمان برگزاری اولین جشنواره شعر مهدوی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گسترش و تعمیق فرهنگ انتظار و مهدویت؛ گسترش فرهنگ انتظار با استفاده از ادبیات آیینی کشور و آشنایی و معرفت افزایی نسبت به امام زمان (عج)، ازجمله اهداف این جشنواره است.

بر اساس این گزارش، محورها و موضوعات شرکت در مسابقه در قالب گفت وگوی صمیمانه با امام زمام عجل الله تعالی فرجه و شریف، از دریچه شعر؛ غم ناله های فراق حضرت و دعا برای سلامتی و فرج حضرت است.

بر این اساس، دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه دختر و پسر سراسر کشور می توانند با ارسال آثار تا 30 دی ماه، در این جشنواره شرکت کنند.

داوری جشنواره شعر مهدوی از اول تا 30 بهمن ماه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، همچنین اعلام نتایج و برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره 15 اسفند همزمان با ولادت امام حسین (ع) خواهد بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط و زمان شرکت دانش آموزان در جشنواره «شعر مهدوی»

شرایط و زمان شرکت دانش آموزان در جشنواره «شعر مهدوی»